taijpani

canon. eller. inte

Kategori: random

idag är en fin dag. med en johanna på lite surt humör

jag steg upp med glatt humör för att åka och köpa min så sjukt efterlängtade kamera. åker till elgiganten där de säger "vi sålde nyss den sista". det är lugnt! vi går då över till media markt där han säger "ja men visst, vi har två kvar på lagret, jag går och hämtar". han kom tillbaka med ingenting. det fanns tydligen inte. vi går till expert där den var för dyr och sen till siba där det händer exakt samma sak som på media markt. så sur och bitter åker jag hem och får vänta till på tisdag innan jag får min älskling. arhg



det enda som gör mig glad är att ikväll får jag julklappar av mormor & gänget. mys
nu ska jag sova. eller äta godis. vi får se vad det blir
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: