taijpani

plötslig sjukdom

Kategori: händelser


analys på den första dagen av malmöfestivalen? vi kom, vi såg, manu åt och vi åkte hem! det är samma sak varje år, till slut tröttnar man kanske på det. klart att det är mysigt att strosa runt och titta på alla människor. men igår räckte en och en halv timme för mig.

det känns lite bittert nu, för idag skulle jag hem till emmie och fika och prata lite. men när jag kommer hem och har handlat så bara POFF! och jag känner mig helt svag. innan jag visste ordet av det så hade jag spytt upp min frukost. kanske inte det mysigaste att läsa, men usch. det var hemskt. nu halv-ligger jag här i soffan och mår dåligt. inte bara av min plötsliga sjukdom utan också för att jag inte får träffa emmie. vi hade ju faktiskt planerat. haha det gör vi aldrig annars.. förhoppningsvis blir det i veckan!

nu ska jag lägga mig ner. känner att det snurrar lite..
hoppas inte detta håller i sig!
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: