taijpani

gårdagen var bra

Kategori: händelser


söndag. vad är meningen med söndagar? jag vet inte.

igår var vi iaf på nova och istället för att isa köpte något så köpte manu lite grann. han tycker inte om att gå med mig, för han förlorar alltid pengar. men han gillar det. ett par skor, två t-shirts och en tjocktröja för 800 kr. det tyckte jag var bra jobbat!
  sen på kvällen träffade jag min älskade invalida, det är lika trevligt som alltid. hon höll det hon sa, hon var inte så bra på att laga mat. men jag tycker om henne ändå! åt middag, pratade skit, tittade på film och lyssnade alldeles för mycket på john mayer. för bra <3

imorgon börjar skolan och jag har redan ångest. det är nog inte så bra haha
idag ska jag jobba. ännu mer ångest
deppig dag. beror nog på vädret. fyyy!
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: