taijpani

första dagen nr2

Kategori: skola


ja, idag var det ju faktiskt inte lika nervöst som det var för ett år sedan. tväremot. jag var så glad. träffa alla igen, puss på det. sen har vi två nya i klassen. polisongen och kendra. kendra var ett sjukt fint namn. det gillade jag. och hon var trevlig. det gillade jag ännu mer. ida fick piano och ny sånglärare och var jätteglad. jag har kvar robban och ulrika. jag är jätteglad.
  det var kul att se de nya ettorna. när de satt vid trädet med sina spyken-påsar (som vi för övrigt inte fick i år) och såg lite rädda ut. och rädda borde de faktiskt vara. de har ingen aning om vad de kommer gå genom den första veckan. inte bara EOS-kursen utan också lära sig hitta. plus lite vattenballonger. välkomna!


jag slutar halv sex varje onsdag. det gör ont i mig
men puss på att jag fick fotografisk bild iaf!
ha en bra dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: