taijpani

blast from the past

Kategori: händelser


det blir ingen träff med det förflutna imorgon. det löser sig på andra vis

ikväll var dock blast from the past lite grann. jag blev medbjuden på picknick i staffanstorp av emmie och carro. varför inte? tänkte jag. de köpte chips och sen satt vi vid ankedammen i några timmar. mys. skratt. och lite bajs! när jag sedan skulle vandra hem så kom jag halvvägs, då jag träffade killarna. maxan. aah jag har saknat honom. de drog in mig på en liten fest och jag träffade folk som jag.. jag vet inte vad. där var t.o.m en kille som jag gick i samma klass med i fyran. stora-skor-tobbe! han kom ihåg mig och började prata flitigt. vi bestämde att jag skulle bli hans mentor när han börjar på spyken i år. tuss!

nu ska jag sova, för pappa har tagit ledigt imorgon för att fixa med mitt rum.. han frågade mig när jag skulle upp imorgon, för han tänkte skriva lite på förmiddagen och sen gå upp och jobba. då tänkte jag "jaja, men då kan jag iaf sova till tio kanske." nej. hans förmiddag är över halv nio. så ja. om åtta och en halv timme ska jag upp. haha bitter är vad jag kommer vara

gonatt, tack för en bra dag. det behövdes

Kommentarer


Kommentera inlägget här: