taijpani

världens snyggaste

Kategori: random


idag såg jag den snyggaste killen jag har sett i hela mitt liv, helt seriöst. det var helt sjukt, jag stod bara och glodde efter honom med hakan nere. jävla tur att man hade solbrills!

invalida ida och jag, stockholm here we come! where the action is-biljetterna är nu beställda och vi ska fantamig se foo fighters, the hives och queens of the stone age m.m. fyfan vad man blir pepp!!! och sen ska vi bo gratis på vandrarhem, för att senare shoppa loss dagen efter på stockholms gator. hur taggad blir man inte?

imorgon är det nationella prov i engelska, så sjukt taggad på det. och jag har fika inhandlat!! efter det blir det en söt tripp till danmark med carran och nikkan och sen ska jag ut och fota med emz och erik. och sen ska jag ha kör med alla tvåor, treor och iv-kören. så min tisdag är fullspäckad, fylld med roliga äventyr. erkänn, ni hade velat vara mig i detta läget?

nu är jag sjukt trött och måste sova ut inför morgondagen!
haaaaaa de najs, BAJ!



älskling! du är bäst

Kommentarer


Kommentera inlägget här: