taijpani

snyggkille_90

Kategori: skola


det är en bebis som skriker. man hör det genom taket. smått irriterande!

idag har varit en helt undebar dag trots regnet. jag och ida har varit pepp hela dagen och därför är humöret hela tiden på topp. spykens hunkar stiger fram och man kan sitta och titta på dem i matsalen hur länge som helst! men snyggkille_90 kommer alltid vinna mitt hjärta :)

jag tror inte jag har så mycket mer att säga faktiskt. ida fortsätter känna _alla_ på spyken och det är inte alltid helt positivt. men hon kan inte hjälpa det, hon är ju en liten underbaring!
  jag har inte träffat carran på getlänge, så det är nog på tiden NU snart DENNA helgen tack!!!

nu ska jag titta på vänner och christine sen film med mami
ha en fortsatt bra dag :)

får man lov att vara lite glad, åt andras skador?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Nä de får man inte

    2008-04-10 | 00:43:44
  • Anonym säger:

    ja det får man

    2008-04-12 | 10:29:59

Kommentera inlägget här: