taijpani

skakad från olycka

Kategori: händelser


treorna var glada och pepp på spyken idag, det var sista dagen i sverige på fem dagar. de skulle nämligen till prag. klockan två körde bussen iväg och den hann inte långt. vid katedralskolan var det en man som sprang ut och vägen och bussen hann inte stanna. han omkom, då hans hjärna spräckts. Jag vet inget mer, det lär ju stå imorgon i tidningen.. fyfan. rysningar.

jag har ingen aning om treorna fortsatte eller om de stannade, det återstår att se..

valborg är smått nedstämd just nu, jag känner bara fan asså.. tänk om det var någon man känner? jag blev riktigt nervös när alla började snacka om katte och den första jag tänkte på var nordin. fyfan, skakade som tysan. men han är i levande exemplar fortfarande.

ikväll då? jag vet inte, just nu är jag opepp på allting. detta har skakat hela min värld lite, med tanke på att det hände så nära mig och att det hade kunnat vara någon jag kände. plus att det var folk man känner på bussen. Men ikväll så blir det middag hos carran sen får vi se vad som händer. som sagt, inte så pepp.. majbålet kanske? alex är pepp haha

hoppas ni får en trevlig valborg, och ta det försiktgt där ute!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: