taijpani

klipp klipp

Kategori: random


idag har varit en underbart fin dag, solen skiner och fåglarna kvittrar! how lovely

har ändå hunnit med en hel del idag, och ännu är lördagen inte över. stack och hämtade pengar hos nörd_91 och sen på hemvägen svängde jag inom alleballe, för det var så längesedan vi träffades tyckte jag. var där i lite mer än en timme typ för att senare trippa hem igen

väl hemma så satt charlotte och hade börjat att bli blond igen, med hjälp av emelie. det gillar vi, jag har ju alltid varit den som röstat för det blonda håret på min syster. tre timmar har gått och hon är ännu inte klar! haha det är helt sjukt vad lång tid det tar. men mellan detta hårfärgeri har jag ju faktiskt klippt mig! det är shorty och det var lite det jag ville ha också. sen tar det tid att vänja sig. ju mer hon klippte, desto mer nervös blev jag. men slutresultatet blev bra och jag vet hur mycket mami kommer gilla det! Bild kommer nästa gång :)

nu ska jag börja göra mig iordning inför kvällen tror jag..
först ska vi grilla och sedan är det party, det gillar vi mycket!!
have a lovely night, so loong!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: