taijpani

inte det nej.....

Kategori: funderingar


haha jag frågade i slutet på mitt förra inlägg om det var okej att må lite bra åt andras skador. sålänge man inte kastar det i personens ansikte, varför inte? det finns inte någon som ärligt kan säga att de aldrig har pratat lite illa om någon som man inte tycker så värst mycket om, eller som har gjort någon underligt. men det var någon som kommenterade anonymt som inte tyckte att det var okej. jag antar att det är någon som inte gillar mig så värst mycket, med tanke på att den inte riktigt vågar stå upp för sig själv.
    men ja, fortsätt läs min blogg och stör dig på mig. det är verkligen mitt nöje! :)


min datalärare skulle precis uttala taijpani.. det var smått komiskt! nu slutar jag!!!!

Kommentarer

  • taip säger:

    exakt så elak va du! och sluta använda 28 utropstecken, de är fult!!!!

    2008-04-10 | 12:27:55
    Bloggadress: http://taip.blogg.se

Kommentera inlägget här: