taijpani

idol tomorrow

Kategori: random


två konserter är avklarade, vi har nu två kvar.
körkonsert med tvåorna och sedan avslutnigen för hela skolan..

nu har jag skrivit ut en ansökan till idol, eftersom jag är under arton måste jag ha föräldrars underskrift. imorgon smäller det! ida, jag, malin & anti ska underhålla hela AF-borgen. so lovely, jag bara längtar. tänk alla skönsjungande esteter. ooh

nu ska jag ta gitarren och springa till bussen, hem och käka middag med mor och syster min. sen vet jag inte vad som händer, kanske ut till staffanstorp igen och mysa med emz.. we'll see
  jag blev för övrigt bjuden på fest i maj idag. haha tyckte det var lite skumt. men min kära adrian fyller år så då ska det partajas till tusen. lovely, count me in!

men ja, önska mig lycka till!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: