taijpani

grats till två!

Kategori: händelser


jag saknar lullans blogg, när är uppdateringen?

vet inte riktigt om man får lov att sprida nyheterna än, men jag är glad för dig för det verkar som du verkligen vill detta. tror jag tappade hakan en meter när jag fick reda på det, men eftersom det är något du vill så tänker jag inte ifrågasätta det. det är det säkert redan många som har gjort.. jag vill träffa den lilla krabaten när den ploppar ut så vi måste lösa denna skumma situation på något vis. vi är ju trots allt connected på något sätt!

idag fyller emmie år, lekt med henne hela dagen. myst på stan i solen och sen tårta med familjen hemma. hon gillade min present, fast carina gillade den mer haha, i knew it! grattis bäst


imorgon är det konsert, så måste sova och ladda mig till tusen
jag hade kunnat göra reklam för den, men jag kommer faila. så jag gör det hellre med mindre folk jag känner där faktiskt. sen kommer ju lunchkonserten dagen efter. med massa esteter. jag är så glad......  gonatt, sleep tight!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: