taijpani

dåligt minne

Kategori: random


sommar, sommar och sol nananananananana och doft av kaprifol! haha den låten är ju väldigt mysig men sen är problemet att jag inte minns den.. och jag kommer ihåg att den var med i något program, så sjöng man alltid med men ja.. mitt minne är sämst. tyvärr.

jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva. idag var det sol vilket innebär vattenballonger på spyken. blev träffad lite smått, men bara på benen. sen efter skolan träffade jag adrian så satt vi på stortorget i typ två timmar :) mysigt

inget brothers & sisters ikväll tydligen. blir så depp.. fyfan. hejdå

Kommentarer

  • taip säger:

    de va ju på hajk! sommar, somar & sol. havet & vinden, och doft av kaprifol.. sommar, sommar & sol är vinden så blå som viol! :)

    2008-04-22 | 19:22:00
    Bloggadress: http://taip.blogg.se

Kommentera inlägget här: