taijpani

scones

Kategori: random


sitter hos emmie och tycker att livet funkar bra faktiskt. helgen har börjat lite mer åt det negativa hållet, men förhoppningsvis så blir det bättre ikväll. antagligen ska vi hem till en kines ikväll för en middag.. vi får se vad som händer, just nu så vill jag bara ha scones!

Jag längtar faktiskt rätt mycket till nästa vecka, nästa fredag. it will kick ass :)
en fredagkväll med lomma-boysen och sen ut till malmö (tror jag) till club flash. trots att jag hade mina negativa tankar emot det så är jag nu mer taggad än ever! synd att det är en vecka kvar..
det blir vad man gör det till, så det kommer bli bra. det enda negativa är att det är "white night", så man måste ha åtminstonde ett vitt plagg på sig. WTF, jag äger inget vitt!
ohwell, jag får nog sneaka in i min syster garderob :)

NU ÄR DET DAGS FÖR SCONES! emzan har bakat.. det gillar vi <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: