taijpani

estet ft media

Kategori: händelser


en helt ok helg kan jag väl säga. den började lite drygt men avslutades på ett bra sätt!
fredagen var en sitta-hemma-kväll hos papsen, och passade på att måla naglarna eftersom jag aldrig har tid med det annars.
lördagen åkte jag in till lund för att fira syster ännu en gång, men denna gång var det karlskrona-folk och familjen persson, det gillar vi starkt!
efter god mat drog jag och jeanette oss ner till stan för kulturnatten, där vi träffade mina klasskompisar. det var en kall kväll och rätt lång faktiskt. Men det var ändå ball, vi träffade halva klassen och det var riktigt kul :)

Efter att ha lunkat runt och tappat både jeanette och några andra killar så hittade vi en emmie som hänkade med in till lomma för en galen natt. vi hade mycket kul och jag uppskattar att killarna var så snälla mot både mig och emmie. det känns bra att vara lite närmre någon i klassen, innan hade jag typ bara ida känns det som.. nu har jag även sven august & viktor :)

min syster sa att jag skrev så långa bloggar och undrade om det verkligen var någon som orkade läsa dem, och det har jag faktiskt aldrig tänkt på.. jag har bara spillt ut alla mina tankar så ni har valet att läsa eller inte. men bara för det så gör jag en kort blogg idag!


                                                            "ja, men esteter är lite så speciella"

Kommentarer

  • emmi säger:

    jag älskar när dina bloggar är långa :)

    2007-09-18 | 22:40:19

Kommentera inlägget här: