taijpani

bästa känslan

Kategori: funderingar


det känns inte riktigt som om jag har någonting vettigt att skriva eftersom det mesta känns tråkigt enligt mig. skolan går bra och klassen börjar bli bättre och bättre, sånt gillar vi! Jag har fått lyckan att på något bisarrt sätt fått en ny nio c känns det som.. och det känns riktigt bra.
vi skrattar mycket genom dagarna och upplever mycket bra och är det någonting tråkigt kan man prata om det med varandra, för vi har samma åsikter. okej, kanske inte riktigt samma åsikter om allt.. det är ingen annan som älskar engelska.. jag blev lide ledsen!
jag ska få Es1b, med hjälp av läraren, att älska engelska. om de så ska ta tre år!

pappsen, jeanette & syster är i göteborg nu, hos mina släktingar. och jag är hemma. Jag valde att stanna hemma, och ska jag vara ärlig så vet jag inte om jag ångrar de beslutet ibland.
men det finns ingenting att göra åt den saken nu, utan nu är jag här! i staffanstorp. Med emmi :)
vi är smått patetiska och jag tror faktiskt aldrig att vi kommer komma ur det.. tyvärr haha
men det känns ändå bra att hon är patetisk med mig!

det får bli en kort blogg idag, för jag orkar inte riktigt tänka på vad jag ska skriva.. Jag fick en fråga innan idag vilken känsla som var den bästa. och jag tänkte länge och noga men kunde inte riktigt komma på något som kändes sådär helt underbart.. Men nu vet jag.
                  det finns inget som att bli kysst i regnet.

jag vet inte vad det är som gör det, men det är en speciell känsla som känns i hela kroppen.. folk kanske tänker "va? i regnet? då blir det ju helt vått och sånt".  jag vet inte om det är något som är del av charmen i det hela.. men någonting är det, och bra känns det.



  ta mig tillbaka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: