taijpani

spykens uppdatering

Kategori: skola


så låg jag där ännu en gång med ett problem mitt framför näsan. kanske inte ska kalla det problem, men någonting är det och på något sätt måste vi nu fixa det. det där med att släppa taget, man kan ju säga att vi släppte tanken rätt snabbt. misstag, misstag! men när känns det någonsin så bra att göra ett misstag som just idag? äh, jag tror jag ger upp lite nu och ser vart tiden för mig. dramatiskt uttalande, men ack så sant!


mitt pianospelande fortsätter, jag har nu lärt mig två ackord i bryggan till imagine. det går sakta men säkert framåt för mig. sålänge jag är klar till supermormors födelsedag så blir jag nöjd!

vidare uppdatering från spyken:
  min älskade ida är singel och lever livet, jag älskar att se det! hon hittade en sweet liten trea på mejeriet häromkvällen, och vad hände idag? jo, de fick kontakt! jag missade det hela, men fick senare reda på att de hade haft konversation och han hade konstaterat att hon var himlans duktig på att sjunga. vilket hon är! aah, hon lyckas så bra, min ida. snygg som hon är :)

  jag fortsätter vara smått paranoid och bli lite förälskad i en kille jag aldrig pratat med. men hallå, det räcker att bara titta på honom och höra honom spela! jag har gjort framsteg, faktiskt, jag vet nu hans namn. innan jag går ut ettan ska jag prata med honom, jag lovar! jag får ha ida som min förebild haha

  konserten på mejeriet gav mig en ny idol och en hel del nya låtar att lyssna på. min idol, vars namn är manuel, är nog utan tvekan den bästa röst jag har hört på länge. och då kan jag berätta att det är jävligt bra! en ny favorit som går varm på min ipod är queen - killer queen.  för snälla, hur kan man inte känna groovet och gunget i den låten?

ge mig mejeriet, ge mig tvåan på spyken, jag längtar något otroligt!
okej, nu på vårterminen så har vi minst två konserter men ändå.. inget är större än själva mejeriet. det är ju upp till bevis för oss. ska vi kritisera tvåorna så måste vi vara bättre än dem.


the longer i walk around and miss, the better is the longed for kiss
        wow, sån poet jag har blivit. eller va? 



  johannahjärtaida  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: