taijpani

hemma är bäst

Kategori: händelser


jag är hemma i chilly sweden igen och jag har blandade känslor om det. jag gillar faktumet att jag får träffa alla igen, för jag inser nu hur mycket jag har saknat dem, och hur de känner desamma. Men sen är det ju så kallt! att gå från shorts och linne till tjocktröja och vantar är inte någon större hit.. men man ska se det från den ljusa sidan såklart och det gör jag nu. för jag ska snart ringa och väcka emzan som jag inte har träffat på en HEL vecka!

det finns så mycket man kan berätta om barcelona så jag gör hellre så att jag inte berättar någonting alls. allt ni behöver veta är att det var varmt och mysigt, stranden var underbar och det var mycket shopping! vi kollade lite på turist-saker också såklart, men bäst var nog fotbollen på camp nou. barcelona vann :)  så ja, tummen upp till resan!

stiga upp i morgonljuset och åka till dalby för att se älskade henkipenk trött och nyklippt var nog precis vad jag behövde när jag kom hem faktiskt. efter mycket dividerade om vi skulle sova eller inte så vann jag tillslut och vi gjorde pannkakor :)  jag fick möjligheten att göra en själv.. det gick inte sådär jättebra om vi säger så. Efter en mysig frukost så satte vi oss på bussen till malmöstad för lite shopping. dagen avslutades fram emot sju-tiden och senare på kvällen träffade jag bästa carrowan och pratade lite med henne (:

jag inser mer och mer hur mycket jag tycker om lilla staffanstorp, trots att jag saknar barcelona rätt så mycket. men jag säger som de kloka sa.. borta bra men hemma bäst



 baaarceloona           jag gillar det

Kommentarer

  • syster säger:

    gay är okey! hahah

    2007-11-06 | 23:09:27

Kommentera inlägget här: