taijpani

vintertider

Kategori: random


maha, jag har tre lektioner kvar detta året. vad fint det låter! idag var svenskalektionen en pina och när den var slut så skulle jag ha matte. kändes sådär kul.. men det visade sig att det bara var jag som dök upp till min mattegrupp, så jag behövde göra fyra uppgifter, sen fick jag gå. sånglektionen gick sådär, min röst ligger inte på topp i detta läge och var därför lite "ostämd" vid vissa lägen. det är sånt man får ta, för nu är det bara två dagar kvar till jullov :)

jag fick nu hjärnsläpp. haha, jag hade värsta inlägget klart för mig och vad jag skulle skriva. nu är det som bortblåst i en vinterbris. om det nu finns sådanna.. jag kan ju säga att det är sjukt kallt ute! trodde jag skulle dö av köld i väntan på bussen, som var försenad tio min. iofs kändes det bättre när chaffisen hade metal på högre volym än vanligt där fram, höhö

jag tror jag kommer sakna spyken på jullovet. åh så patetiskt. hoppet att om skolkatalogen ska ramla ner i min brevlåda snart, det är stooort! de ska lätt bli min syssla under lovet, studera allt och alla i lund. maah, jag längtar!

nu blir det nog att man tar ett glas juice till, och sen hoppar i sängen. imorgon är det central som gäller. träffa juuhan och eriko, sen bär det av till victoriastadion där jag och ida ska ge oss på tennis igen. jag vågar knappt.. haha gonaaatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: