taijpani

karlskrona

Kategori: händelser


jag är heeemma, and it feels good! snart ska jag göra mig iordning för en liten julafton med papi och andra små medlemar av denna familj, sen ska jag leka med emzipemz. hon har utlovat hemligheter och smaskiga detaljer. kan nästan inte hålla mig!

karlskrona var mysigt som alltid och släkten håller samma höga kvalite. uppträden i mängder, tal och tårar som på alla andra fester som anordnas hos oss. jag är så glad att jag har en vild släkt som min. så man inte bara sitter och äter och pratar. här skrattas det, pratas, sjungs visor, fotograferas, folk springer överallt. och maten. åh, så sjukligt god mat. jag dör! biglove<3

jag längtar efter skolan. faktiskt. jag oroar mig inte längre, det är skönt. nu vet jag allting, du har ju gjort det klart för oss båda hur du tycker och tänker. det är bra, nu slipper jag ju, för än en gång bestämmer du vårt öde. du måste vara nöjd.

nej, nu är jag kissnödig! och vill kika i kylen vad det finns för spännande där..
ha en fortsatt bra daaag, bye :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: