taijpani

jag ska!

Kategori: random


novellen är inlämnad, recensionen är inlämnad, matteprovet avklarat och engelskan likaså. det enda som tynger på mina axlar nu är bara naturkunskapen. det får gå som det går, det gör det alltid ändå! sen har vi uppspel med i'm yours på måndag. jag som älskade denna låt, spyr nu galla över den. fyra ackord om och om och om igen. visst, kul att sjunga. spela? not so much!

ida fick steg ett avklarat idag, jag ligger fortfarande på noll. jag tror inte vår kontakt räknas som ett steg, även om känslan får mig att lyfta 28! jag får ta tag i mitt liv, nästa vecka är min sista vecka tills vidare. vart är det dära modet?  att ser man någon och tänker "oj, vad söt" och sedan av slumpen så står han där nästa vecka och ler mot en, varför kan inte kroppen och hjärnan fungera som ett team och tvinga en att prata med honom? jag ska, jag ska! nu blev jag pepp, men inser nu snabbt att jag är ledig imorgon så jag får min chans igen på måndag.   go me :)


                 min väldigt bestämda "jag ska-pose"


imorgon är jag ledig, ytterligare en av våra underbara d-dagar. får se vad jag gör av den, men jag tror jag ska stiga upp rätt tidigt när det fortfarande är mörkt ute och så ska jag göra en riktigt mysig frukost framför tv:n med tända ljus och täcke. dagen blir nog julklappsshopping, har inte ens börjat än, fick min ångest idag. typ två veckor kvar, vart tar tiden vägen? det känns som bara igår när vi satt och stekte utanför central!


aah, du är ingen längre. inse att du inte kan putta bort problemen.
förr eller senare så måste du ta hand om det, och innan dess.. så är du ingen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: