taijpani

2007 goes 2008 soon!

Kategori: random


så sitter jag här. i klänning och högklackat, jag har fixat hår och smink och allt som jag ska ha med mig ligger i påsar och väska. nu då? jag ska vara hos carro babe klockan tjugo i och just nu är det 20 min kvar. jag hatar att vänta. och jag är grymt hungrig. den tre-rättersmiddag som ligger och väntar på mig kommer verkligen inte sitta fel!

jocke frågade mig igår vad mitt bästa minne från detta året är. herregud, jag har ju minne som en guldfisk.. men det finns ju vissa dagar som man aldrig kommer glömma liksom. det hade blivit en jävligt lång blogg om jag skulle skriva ner allting. jag har funnit vänner samt förlorat. detta året har ju bara varit en liiiten del av mitt liv, och det är såhär livet är. som en stor berg-och dalbana! jag måste dock säga att det har varit ett av de bästa i mitt 16 åriga liv.

jag kom just på att jag har lovat min kära adrian en dans ikväll, vi får se hur det går. vi kanske får till det, eller så blir det som det brukar bli när det gäller oss. smått oseriöst och mest en massa skratt. but you gotta love it! linus skulle även lära mig lite tango. det skrämmer mig ännu mer.. men det kommer nog bli kul, jag hoppas verkligen det.

så tillslut får jag väl säga, god fortsättning och gott nytt! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: