taijpani

timbuk the man

Kategori: händelser


igår var det timbuk på stora scenen och såklart stog man där och väntade med alla andra 20.000! det var sjukt varmt och när konserten började närma sig sitt slut så kändes det verkligen som om jag skulle tuppa av. jag vet, dramaqueen!   men ja, det var riktigt bra. Timbuk är sjukt skön på scen och hans låtar får alla att börja dansa.
the botten is nådd, den var lätt bäst på hela framträdet! Den kom sist och alla sjöng med. Jag hade velat höra alla sjunga, för det låter riktigt härligt.
När det var slut så var det nog ingen som var torr i publiken.. det var så kvavt!  och vid den tidpunkten så var alla så törstiga så vi gick till närmaste stånd (där de sålde äcklig mat, för då var de mindre kö) och köpte dricka. Läsk har nog aldrig varit så gott!
jag gav en tanke till älskade emmi som låg hemma med halsfluss.. nästa år, baby, nästa år!

Jag har länge ansett att hjäruparna är lite off på något sätt, men de bevisade mig fel :)  vi var med ett par stycken igår & det visade sig att de var riktigt bra stöd. men ja, jag menar ju att det gick att luta sig mot dem.. det var sjukt skönt, de var långa och starka (så vitt jag vet iaf) så när man kände sig trött så var det bara att luta sig bakåt lite, så gick det hur bra som helst!

ikväll blir det nrj in the park, och trots den låga standarn på artister så åker jag ändå dit. umgänget är trevligt och det är kul att vara där, trots all värmen. Tror att jag & carro ska göra som en liten kille gjorde igår.. Han hade med sig en pall! lide smart, det ska jag kirra :)

för övrigt, min cykel är stulen. vem snor en låst cykel? moget!

Kommentarer

  • emmi säger:

    tack baby! men timbuktu kankse inte kommer nästa år? :(

    2007-08-22 | 23:28:03

Kommentera inlägget här: