taijpani

dagens bekymmer & händelser

Kategori:


imorse ställde jag klockan på halv åtta, för att ha någon som helst chans till att vara uppe vid nio. Hrm, det gick ju måttligt bra.. Jag var relativt vaken vid lite över åtta men sen var sängen så otroligt skön, så jag ville bara inte resa mig! Som tur var så ringde Jeanette och väckte mig, så jag hann, tro det eller ej, till tandläkaren på enbart 20minuter :)
Så kom jag dit och satt och väntade.. och väntade.. Tror ni inte att allting var försenat 20min? JO! otroligt störande, men vad ska man göra.. jag hade iaf inga hål!

När jag kom hem så blev nästa uppgift att väcka resell.. Det gick ändå bra, tog inte så himla lång tid faktiskt. Dessvärre skulle han och klippa sig så vi fick pusha vår frukost fram till lunch.  Efter att han hade blivit ett svamphuvud (hans egen åsikt, inte min) så kom han hem hit med en påse mjöl i handen. dags för pannkisar! ingen kommentar på hur pannkakorna såg ut, huvudsaken var att de var goda. & ja, det var dom :)

Jag trodde faktiskt att vi skulle ha lite tur med vädret dessa sista veckor innan skolan börjar igen, men icke sa nicke! gud vill inte samma sak som mig, tyvärr.. Om man kollar ut nu så känns det som om det är rätt dött. Hur kul är detta vädret liksom? ta mig härifrån..
Det jag har att se fram emot är novermberlovet, då flyr jag härifrån! Idag får vi reda på om det blir barcelona, paris eller prag.. vart vi än åker så kommer jag iaf vara lycklig

Jag hoppas verkligen att emmie och mimmi fick bättre väder i danmark än vad vi har haft här i sverige! annars tycker jag så otroligt synd om dem..



    resell, en klass i sig självt :)           sveriges väder, to die for!

Kommentarer

  • taip säger:

    tänk på oss tappra människor som jobbar i de där vädret! haha

    2007-08-15 | 19:49:34
    Bloggadress: http://taip.blogg.se
  • känd som kungen säger:

    asså han "resell" verkar ju jävligt bäst,hjältemodig,tuff och kung typ?
    langa msn på honom.

    2007-08-16 | 02:57:00
  • Louise säger:

    dom där pancakesen såg ganska roliga ut=)

    2007-08-17 | 23:39:30
    Bloggadress: http://lullaan.blogg.se

Kommentera inlägget här: